خودرو بر شیراز
در حال بارگزاری...

همه روزه و در همه ساعات فعال هستیم

خدمات امداد خودرو شیراز - 09173026064 1399/12/14

خدمات امداد خودرو شیراز - 09173026064

امداد خودرو شیراز , امکانات و ویژگی ها

امداد خودرو دارای تیم متخصصی است که در اواخر سال 1385 کار خود را شروع و تا به امروز با تجربه ای چندین ساله در حال ارائه خدمات و امداد رسانی به مشتریان می باشد. همکاران و کارشناسان در امداد خودرو سعی دارند تا بهترین و ویژه ترین خدمات را در اختیار مشتریان قرار دهند. امداد خودرو شیراز نیز یکی دیگر از مراکز رسمی این شرکت امدادی به شمار می رود که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی در تماس باشید.

امداد خودرو

امداد خودرو شیراز چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های بارز این شرکت امداد رسانی، خدمات شبانه روزی است که در اختیار مشتریان قرار داده می شود. از این رو زمانی که یک خودرو بر یا کفی خودرو بر در اختیار مشتریان قرار داده می شود، این امکان را برای ایشان فراهم می کند تا با خیال راحت خودرو خود را بر روی آن قرار دهد تا تیم اعزام شده آن را برای تعمیر حمل کنند. اما ویژگی هایی که باعث شده تا اعتماد مشتریان در شیراز به تیم امداد خودرو جلب شود را می توان موارد زیر نام برد:
  • در اولویت بودن زمان
  • مشتری مداری
  • تجهیزات پیشرفته
  • تیم پشتیبانی متخصص
که در ادامه به تمامی این موارد خواهیم پرداخت. جاده ها در پایتخت به دلیل پر تردد بودن و همچنین همیشگی بودن راه های استان شیراز، می تواند گزینه مناسبی برای زمان های اضطراری به شمار رود. شاید بپرسید که می توان از جرثقیل حمل در شیراز نیز استفاده کرد؟ پاسخ به این سوال مثبت است زیرا امداد خودرو دارای تیمی فعال است که در هر زمینه ای قادر به همکاری و یاری رساندن به مشتریان می باشند.

زمان برای امداد خودرو شیراز در اولویت است

با توجه به اینکه خودروی راننده ممکن است دچار حوادث ناگوار شده باشد یا اینکه نقص آن بسیار شدید باشد، تیم متخصص همواره زمان را در اولویت دارد و حمل خودرو را در سریع ترین زمان ممکن برای راننده انجام می دهد. یکی از مزایای خودرو بر شیراز این است که فاصله کمی با مشتری دارد و خیلی زود برای رفع مشکلات اعزام می شود.
از این رو افرادی که در امداد خودرو شیراز فعال هستند، در حرفه خود مجرب بوده و می توانند امکان خدمات رسانی را در تمامی نقاط شیراز بزرگ برای مشتریان امکان پذیر کنند. شماره امداد نیز همواره و به صورت شبانه روزی در اختیار مشتریان عزیز قرار گرفته تا حمل ماشین خراب به ساده ترین و بهترین شکل صورت بگیرد.

مشتری مداری | رمز محبوبیت امداد خودرو شیراز

یکی دیگر از دلایلی که امداد خودرو توانسته طی این چند سال به صورت هموار به فعالیت خود در حیطه امدادی ادامه دهد، مشتری مداری می باشد. حمل خودرو صفر کیلومتر نیز از خدماتی است که در اختیار مشتریان قرار داده می شود تا در کمترین زمان و بالاترین امنیت خودروی خود را به مقصد برسانند. قیمت حمل خودرو با مشتری عزیز به بهترین نحو محاسبه می شود و از این رو قیمت کفی خودرو بر نیز بر اساس شرایط و همچنین کیلومتر شمار تعیین می شود. پس مشتریان عزیز هیچگونه تردیدی نسبت به اعزام تیم متخصص و کارشناس نداشته باشند. یدک کش خودرو بر شیراز، در ضروری ترین شرایط در اختیار شما خواهد بود.

تجهیزات امداد خودرو شیراز

تعرفه حمل خودرو با کفی خودرو بر، بر اساس تجهیزاتی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد تعیین و اجرا می شود. جرثقیل خودرو بر شبانه روزی برای مواقع ضروری در اختیار مشتریان قرار می گیرد و هزینه حمل با جرثقیل نیز در هنگام استفاده از تجهیزات تعیین خواهد شد. خودرو سوار فعال در امداد خودرو شیراز مجهز به داشتن تمامی استانداردهای لازم برای حمل می باشد و همین می تواند درخواست حمل خودرو را آسان تر کند. وجود نیسان چرخ گیر مخصوص و همچنین لانچرها در خودرو بر حمل خودروی مشتریان را با حداقل فشار میسر می کند.

تیم پشتیبانی قوی امداد خودرو شیراز

تیم پشتیبانی برای جلب رضایت مشتریان به صورت شبانه روزی در حال ارائه و انجام خدمات مربوطه می باشند. از این رو برای اینکه تماس مداوم با امداد خودرو برقرار کنید و از خدمات موجود در آن بهره مند شوید، راه های ارتباطی و تماس زیادی برای شما در نظر گرفته شده است.

امکاناتی که امداد خودرو در اختیار مشتریان قرار می دهد

یکی از اهدافی که ثابت می کند که شما می توانید با خیال راحت خودروی خود را به ما بسپارید، نزدیک بودن امداد در تمامی نقاط مد نظر شیراز بزرگ می باشد. همچنین استفاده از کادر و نیروی مجرب باعث می شود که یاری رساندن به شما عزیزان راحت تر میسر شود. شرکت حمل خودرو در شیراز، تعرفه مناسبی را برای حمل انواع خودرو بر در نظر گرفته است. همچنین تعرفه ها برای دو خودروی داخلی و خارجی تعیین می شود و حمل خودروهای شاسی بلند و دو دیفرانسیل نیز در مجموعه امداد خودرو صورت می گیرد.

امداد خودرو

امداد خودرو چگونه اتومبیل شما را عیب یابی می کند؟

سوالات متداولی از طرف مشتریان در هنگام تماس ها پرسیده می شود که قصد داریم به قسمتی از مهم ترین سوال ها پاسخ دهیم. تا زمانی که خودرو بر به محل اعزام شود، می توانید با انجام برخی فعالیت های ساده و ایمن، از بروز برخی از حوادث جلوگیری کنید.
  1. اگر خودروی شما ناگهان خاموش شد و سوخت آن نیز موجود می باشد، به احتمال زیاد سوییچ اینرسی یا در اثر تصادف و یا در اثر ضربه آسیب دیده است. از این رو حتما فیوز، سیم کشی و پمپ بنزین را چک کنید و فورا با ما تماس حاصل نمایید.
  2. تاریخ انقضاء برای روغن موتور در نظر گرفته نمی شود اما در صورت هرگونه خرابی باید حداکثر پس از سه الی چهار ماه نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.
  3. اگر تغییر رنگی را در فیلتر مشاهده کردید، با کارشناسان امداد خودرو و تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا نسبت به تشخیص رنگ ها در فیلتر خودرو به شما مشاوره دهند.
این شرکت همواره کوشیده است تا بهترین و ایمن ترین راه را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
 

1399/12/14